Δημοσιεύτηκε: 07 Ιουν 2013, 00:32
μπα...
κάτι άλλο είναι
(τα μπέρδεψα και στις μεταφορές, μαντάρα τα έκανα :/ )
κάτι άλλο είναι
(τα μπέρδεψα και στις μεταφορές, μαντάρα τα έκανα :/ )
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/