Δημοσιεύτηκε: 02 Ιούλ 2013, 19:44
Παρατήρησα ότι τα εφε του compiz δεν μου παίζουν καθόλου σε κανένα guest os του virtualbox. Παρόλο που στον Host(ubuntu 13.04) παίζει άψογα. έχω εγκαταστήσει τα extension, τα guest additions, 3D enable αλλά τίποτα και είναι και αρκετά αργό. Μπας και φταίει η ATI HD κάρτα μου?