Δημοσιεύτηκε: 29 Ιούλ 2013, 12:56
από Learner
Off topic:
Spock έγραψε:Τώρα πρέπει να φύγω για την εφορία.Όταν (ελπίζω όχι μετά από ώρες!) επιστρέψω...

Μακάρι να είναι μετά από ώρες και όχι μετά από μέρες ... :P