Δημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2013, 01:24
από mprinio
Μ' αυτό βρήκαμε λύση!
Και φαίνεται να λειτουργεί και το πλήκτρο ctrl!

Thanks! (ελπίζω όχι προσωρινά πάλι!)