Δημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2013, 21:52
Συγγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά αν καλώς αντιλήφθηκα από την xrandr έχει φορτώσει ανάλυση 1024 Χ 768.
Από το πρώτο μήνυμά σου κατάλαβα ότι αυτή θες.
Κάνω λάθος και επιθυμείς κάποια άλλη ;
Από το πρώτο μήνυμά σου κατάλαβα ότι αυτή θες.
Κάνω λάθος και επιθυμείς κάποια άλλη ;