Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2013, 13:00
Για δες εδω αν και κάπου πήρε το μάτι μου πως δημιουργεί προβλήματα στην NVIDIA γι'αυτο και απενεργοποίησαν την οθόνη έναρξης.
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/