Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2013, 13:00
από ΓΙΑΝΝΗΣΓΙΑΝΝΗΣ
Για δες εδω αν και κάπου πήρε το μάτι μου πως δημιουργεί προβλήματα στην NVIDIA γι'αυτο και απενεργοποίησαν την οθόνη έναρξης.