Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2015, 22:20
Άκου το soto21 από εδώ και πέρα.
@soto21 οι χαρακτήρες αυτοί δεν είναι utf8... Εφτιαξα ένα προγραμματάκι να τους δοκιμάσω και μου τους βγάζει μόνο αν τους μετατρέπω από
latin σε QString... κάνω κάποιο λάθος... Δέν πρέπει να μετονομαστουν τα αρχεία σε utf8 encoding?
@soto21 οι χαρακτήρες αυτοί δεν είναι utf8... Εφτιαξα ένα προγραμματάκι να τους δοκιμάσω και μου τους βγάζει μόνο αν τους μετατρέπω από
latin σε QString... κάνω κάποιο λάθος... Δέν πρέπει να μετονομαστουν τα αρχεία σε utf8 encoding?