Δημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2009, 21:47
ZaaBI_AlonSo έγραψε:ναι όμως δν τα παίρνει καταλήγω χωρίς splash με αυτόν τον τρόπο
Ψάχνεις εκεί που σου είπανε ποιο πάνω διαφορετικά δες και εδώ https://help.ubuntu.com/community/USplash
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
ZaaBI_AlonSo έγραψε:ναι όμως δν τα παίρνει καταλήγω χωρίς splash με αυτόν τον τρόπο