Δημοσιεύτηκε: 06 Μαρ 2009, 19:47
από Costa
Δεν ξερω αν μπορείς να επαναφερεις την παλια παντως σίγουρα μπορείς να φτιάξεις ακριβός την ιδια,αυτο που σου λείπει για το ιντερνετ φαντάζομαι οτι ειναι η περιοχη ειδοποιήσεων που υπάρχει πανω δεξιά, δεξί κλικ ...προσθήκη στον πίνακα εφαρμογών-->περιοχή ειδοποίησης .