Δημοσιεύτηκε: 21 Μάιος 2009, 02:39
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για το ότι ασχολήστε με την δουλεία μου.
sokoban4ever πραγματικά αισθάνομαι πολύ περήφανος που ασχολήθηκες και διόρθωσες ένα Bug
έγω δεν το είχα καταλάβει διότι έχω αγγλικό μενού και στου φακέλους desktop musik κ.τ.λ. δεν έχει κενά.
Τώρα προσπαθώ να βρώ τον τρόπο ώστε να κάνω κάθε επιφάνεια ξεχωριστή π.χ.
το αρχείο user-dirs.dirs να έχει επιλογές όπως
XDG_DESKTOP_1_DIR
XDG_DESKTOP_2_DIR
XDG_DESKTOP_3_DIR
και για αρχή πρέπει να βρώ τον κώδικα του αρχείου που φορτώνει τις επιλογές από το user-dirs.dirs
ψάχνω στο nautilus αλλά ακόμη δεν βρήκα τίποτα
Προσπάθω...
Το πρόγραμμα όπως είναι τώρα δεν έχει κάποια ουσιώδες αξία είναι απλά ένα script
sokoban4ever πραγματικά αισθάνομαι πολύ περήφανος που ασχολήθηκες και διόρθωσες ένα Bug
έγω δεν το είχα καταλάβει διότι έχω αγγλικό μενού και στου φακέλους desktop musik κ.τ.λ. δεν έχει κενά.
Τώρα προσπαθώ να βρώ τον τρόπο ώστε να κάνω κάθε επιφάνεια ξεχωριστή π.χ.
το αρχείο user-dirs.dirs να έχει επιλογές όπως
XDG_DESKTOP_1_DIR
XDG_DESKTOP_2_DIR
XDG_DESKTOP_3_DIR
και για αρχή πρέπει να βρώ τον κώδικα του αρχείου που φορτώνει τις επιλογές από το user-dirs.dirs
ψάχνω στο nautilus αλλά ακόμη δεν βρήκα τίποτα
Προσπάθω...
Το πρόγραμμα όπως είναι τώρα δεν έχει κάποια ουσιώδες αξία είναι απλά ένα script