Δημοσιεύτηκε: 25 Ιουν 2009, 06:05
Θα ηθελα να ρωτησω πως γινεται να βλεπω τα διαφορα προγραμματα τα οποια εχω κανει minimize to tray...Αλλαξα τα panel και τωρα οταν κανω Minimize το bittorent η το Kmess για παραδειγμα δεν το βλεπω...Οποτε τρεχει και δεν μπορω να το κλεισω.
Ευχαριστω.
Ευχαριστω.