Δημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2009, 20:55
από paschalis.m
νομιζω οτι φταει ο καινουργιος xorg που δεν παιζει. με λιγα λογια δεν προκειται να παιξει στο ubuntu 9.04 (χωρις να ειμαι σιγουρος).
Μπορεις ομως να βαλεις το gnome-do το οποιο ειναι απο τα πιο σταθερα dock. υπαρχουν και τα cairo-dock και awn.