Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2009, 02:14
από linuxman
Off topic:
Δεν είναι παράθυρα , όπου σε κάθε πρόβλημα κάνουμε όλα από την αρχή , ουσία είναι να μάθεις να βρεις τι έκανες λάθος και να το διορθώσεις , και λύση συνήθως είναι απλή με παράδειγμα το πρόβλημα σου απλά θα έπρεπε να διαγράψεις κάποιο αρχείο η αρχεία για να τα φτιάξει από την αρχή το σύστημα με το επόμενο boot .