Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2009, 20:37
Ένας από τους πολλούς τρόπους είναι
Ενεργοποίηση Expo > Άκρη του Expo > Top Right
Ο δείκτης του ποντικιού δουλεύει
Διαφορετικά με ALT και αριστερό κλικ πιάνεις το παράθυρο
και το μετακινείς στην επόμενη επιφάνεια εργασίας
Ενεργοποίηση Expo > Άκρη του Expo > Top Right
Ο δείκτης του ποντικιού δουλεύει
Διαφορετικά με ALT και αριστερό κλικ πιάνεις το παράθυρο
και το μετακινείς στην επόμενη επιφάνεια εργασίας