Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2009, 07:18
από Wise_One
Σωστός!!! Ένα τελευταίο ρε συ, πώς στο καλό φέρνω τις επιφάνειες πιο κοντά; Θέλω να πώ, όταν ενεργοποιώ το Expο ναι μεν μπορώ να μετακινήσω μια χαρά τα παράθυρα, απ' την άλλη φαίνονται όλα μικρά! Default το distance είναι στο 0 αλλά και πάλι είναι μικρό... Στην τελική ας μη μου εμφανίζει και τα 4 workspaces, τα δύο πρώτα ας πούμε κι αν θέλω να πάω παρακάτω να πηγαίνω με το ποντίκι...