Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2009, 13:33
Σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση.
Το δοκίμασα, καλό φάνηκε αλλά το έβγαλα τελικά γιατί μου άρεσε πιο πολύ η τωρινή μου επιφάνεια γεμάτη με launhers widgets και άλλα που ρύθμισα, για πιο πολλή πρακτικότητα.
Όταν μπήκε αντικατέστησε στην ουσία τον τρόπο με τον οποίο έβλεπα την επιφάνεια και δεν το ήθελα αυτό. Οπότε γύρισα στο κλασσικό.
Να στε καλά, παιδιά.
Το δοκίμασα, καλό φάνηκε αλλά το έβγαλα τελικά γιατί μου άρεσε πιο πολύ η τωρινή μου επιφάνεια γεμάτη με launhers widgets και άλλα που ρύθμισα, για πιο πολλή πρακτικότητα.
Όταν μπήκε αντικατέστησε στην ουσία τον τρόπο με τον οποίο έβλεπα την επιφάνεια και δεν το ήθελα αυτό. Οπότε γύρισα στο κλασσικό.
Να στε καλά, παιδιά.