Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2009, 23:46
Ναι τον οδηγό τον ξέρω εδώ και καιρό
Τελικά κατάλαβα τί παίζει. Είναι καθαρά θέμα αριθμού workspaces. Επειδή έχω 4 (για να δουλεύει ο κύβος), μου τα εμφανίζει σχετικά μικρά. Αν βάλω 2 workspaces, προφανώς κάνει μεγαλύτερο ζουμ κι άρα ισχύει αυτό που είπα, ότι φαίνονται μεγαλύτερα. Τώρα θέλει απλά ν' αποφασίσω με ποιό τρόπο θα κάνω switch μεταξύ των workspaces.
Το "benchmark" θα είναι ποιό απ' τα δύο είναι πιο γρήγορο με πολλές εφαρμογές ανοιχτές...
Τελικά κατάλαβα τί παίζει. Είναι καθαρά θέμα αριθμού workspaces. Επειδή έχω 4 (για να δουλεύει ο κύβος), μου τα εμφανίζει σχετικά μικρά. Αν βάλω 2 workspaces, προφανώς κάνει μεγαλύτερο ζουμ κι άρα ισχύει αυτό που είπα, ότι φαίνονται μεγαλύτερα. Τώρα θέλει απλά ν' αποφασίσω με ποιό τρόπο θα κάνω switch μεταξύ των workspaces.
Το "benchmark" θα είναι ποιό απ' τα δύο είναι πιο γρήγορο με πολλές εφαρμογές ανοιχτές...