Δημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2008, 13:19
από vista killer
Αλλη μια έκδοση σήμερα το kde 4.1.1 Δείτε εδώ

http://www.kde.org/announcements/announce-4.1.1.php

η έκδοση αυτή είναι περισσότερο bug fixes και βελτιώνει την απόδοση γενικά του συστήματος εντυπωσιακά. Για το δεύτερο μπορώ να το επιβεβαιώσω στο ibex. Για όσους θέλουν να αναβαθμίσουν στο hardy μπορούν να δουν εδώ

http://www.kubuntu.org/news/kde-4.1.1

στο ibex ήδη έχουμε περάσει σε αυτήν την έκδοση.

Εικόνα