Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2010, 19:48
από headless
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας.
Ωστόσο είναι καιρός να καταλάβουν και όλοι οι δήμοι οτι η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι κι αυτή ένα κοινωνικό αγαθό.
Όπως δηλαδή μαζεύουν τα σκουπίδια και φωτίζουν τους δρόμους έτσι πρέπει να παρέχουν και διαδικτυακή πρόσβαση αν όχι σε όλο το δήμο,τουλάχιστον σε επιλεγμένα σημεία όπως κεντρικές πλατείες κλπ.
Στον δήμο που κατοικώ (Βύρωνα) υπάρχει αυτή η δυνατότητα εδώ και λίγο καιρό - με το αζημίωτο βέβαια γιατί τα δημοτικά τέλη που πληρώνουμε είναι από τα υπψηλότερα σε όλη την Αττική.
Πάλι καλά δηλαδή,γιατί στην περιοχή δεν υπάρχει δυστυχώς κάποιος σύλλογος τόσο δραστήριος όσο ο δικός σας που θα μπορούσε να αναλάβει κάτι τέτοιο.
Και πάλι συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας!