Δημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2010, 17:14
Guybrush σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου στα περί εγγενούς ασφάλειας του *nix και έκανα μια αντίστοιχη συζήτηση πρόσφατα. Δηλαδή ακόμα δεν έχω βρει την σοβαρή διαφορά στην ασφάλεια. Επειδή όμως ψάχνω ακόμα κάποια πράγματα, κρατάω μια επιφύλαξη. Ίσως έχω νεότερα σε λίγο καιρό...
Αλλά έχω μια απορία. Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο σύστημα το οποίο σου επιτρέπει να κάνεις ότι ο μέσος χρήστης (από facebook μέχρι...) και να είναι trusted; Προσωπικά δεν ξέρω να υπάρχει κάποιο. Σίγουρα πάντως δεν είναι τέτοιο το mac os ή το ms win.
Για το encryption που ρωτάς, υπάρχει αντίστοιχος μηχανισμός. Κατά την εγκατάσταση του ubuntu έχεις την επιλογή να χρησιμοποιείς κρυπτογραφημένο σύστημα αρχείων. Δεν έχω ψάξει πως και αν ενεργοποιείται μετά την εγκατάσταση.
Επίσης ρίξε μια ματιά στο SELinux http://en.wikipedia.org/wiki/Security-Enhanced_Linux
edit: ή εναλλακτικά το AppArmor http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1008906
Αλλά έχω μια απορία. Έχεις χρησιμοποιήσει κάποιο σύστημα το οποίο σου επιτρέπει να κάνεις ότι ο μέσος χρήστης (από facebook μέχρι...) και να είναι trusted; Προσωπικά δεν ξέρω να υπάρχει κάποιο. Σίγουρα πάντως δεν είναι τέτοιο το mac os ή το ms win.
Για το encryption που ρωτάς, υπάρχει αντίστοιχος μηχανισμός. Κατά την εγκατάσταση του ubuntu έχεις την επιλογή να χρησιμοποιείς κρυπτογραφημένο σύστημα αρχείων. Δεν έχω ψάξει πως και αν ενεργοποιείται μετά την εγκατάσταση.
Επίσης ρίξε μια ματιά στο SELinux http://en.wikipedia.org/wiki/Security-Enhanced_Linux
edit: ή εναλλακτικά το AppArmor http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1008906