Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2010, 14:26
από ALdaperan
οριστε εβαλα και αλλους για να μη λετε :P
αν και εμενα προσωπικα με ενδιαφερει η κοντρα pidgin vs empathy... εγω προσωπικα προτιμω pidgin γιατι το empathy μου φενεται υπεραπλο (σαν γυμνο ενα πραμα)

αμα το idgin ειχε και καμερα θα ηταν το τελειο im!! καλυτερο και απο της ms