Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2010, 14:26
οριστε εβαλα και αλλους για να μη λετε 
αν και εμενα προσωπικα με ενδιαφερει η κοντρα pidgin vs empathy... εγω προσωπικα προτιμω pidgin γιατι το empathy μου φενεται υπεραπλο (σαν γυμνο ενα πραμα)
αμα το idgin ειχε και καμερα θα ηταν το τελειο im!! καλυτερο και απο της ms
αν και εμενα προσωπικα με ενδιαφερει η κοντρα pidgin vs empathy... εγω προσωπικα προτιμω pidgin γιατι το empathy μου φενεται υπεραπλο (σαν γυμνο ενα πραμα)
αμα το idgin ειχε και καμερα θα ηταν το τελειο im!! καλυτερο και απο της ms