Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2010, 11:52
από anagram
εμμ αυτο λεω.πως δεν το σωνει το ιστορικο!!!!!!δλδ το ctrl + H δν εμφανιζει τπτ.επισης καθε φορα που ανοιγω τον chrome μου πεταει σφαλμα πως δν μπορει να κανει load το προφιλ μου.