Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2010, 15:31
μολις εβαλα και εγω το deluge και μπορω να πω οτι ειναι παρα πολυ καλο! συγκεκριμενα παρομοιο interface με αυτο των γνωστων μTorrent και Bitorrent!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/