Δημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2010, 15:31
από soundroom
μολις εβαλα και εγω το deluge και μπορω να πω οτι ειναι παρα πολυ καλο! συγκεκριμενα παρομοιο interface με αυτο των γνωστων μTorrent και Bitorrent!