Δημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2010, 10:18
Εχμ, δεν εννοώ ακριβώς αυτό... Προσωπικά χρησιμοποιώ emesene (αν και η αγάπη μου παραμένει το KMess)
Εννοώ ότι στο πάνω panel, by default έχει ένα εικονίδιο φάκελου από το οποίο μπορείς να έχεις πρόσβαση σε chat (Empathy), email (evolution) και broadcast (δεν το έχω δει, νομίζω ubuntu one). Μπορώ σε εκείνη τη συντόμευση με κάποιον τρόπο να αντικαταστήσω το Empathy με κάποιο άλλο;
Εννοώ ότι στο πάνω panel, by default έχει ένα εικονίδιο φάκελου από το οποίο μπορείς να έχεις πρόσβαση σε chat (Empathy), email (evolution) και broadcast (δεν το έχω δει, νομίζω ubuntu one). Μπορώ σε εκείνη τη συντόμευση με κάποιον τρόπο να αντικαταστήσω το Empathy με κάποιο άλλο;