Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2010, 02:43
από s.dalas
Βασικά με έβαλες σε σκέψεις ρε AntJPGR. Με έπιασες και στα "ψαξίματά" μου, τοσο για διανομή (προσωπικοί λογοι) όσο και γραφικό πριβάλλον και αυτές οι "κρυφές" ρυθμίσεις του gnome αρχίζουν να μου τη δίνουν. λοιπόν στο θέμα μας. πήγαινε σε αυτή τη διαδρομή /usr/share/indicators/messages/applications και άλλαξε ότι θες. Βάλε βγάλε και όλα τα σχετικά. Είναι ότι εμφανίζει μέσα στο "φακελάκι" στο panel. ;) τώρα ελπίζω να βοήθησα :P