Δημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2010, 04:03
από s.dalas
Πείραξε ότι θες. όσο για το chat που λες δε μπορώ να σκεφτώ κάτι γιατί η διαδρομή είναι κλασσική και δε μεσολαβεί πουθενά το Chat. ίσως κάποιο εικονίδιο... εγω έχω μόνο το pidgin και το thunderbird.
Off topic:
συντοπίτης ε??? για give a clue.. ;)