Δημοσιεύτηκε: 06 Νοέμ 2010, 12:20
Το δεύτερο είναι το ημερολόγιο του thunderbird, το πρώτο stand-alone. Στο παρελθόν τα είχα δοκιμάσει και ήταν κάπως πρωτόγονα, δεν τα κράτησα. Τα έχετε δοκιμάσει τελευταία; Αξίζει να τα δω ξανά; Χρησιμοποιείτε κάτι καλύτερο για ημερολόγιο;