Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 01:24
από s.dalas
Σάββα, να μη σε κουράζω άλλο. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα.
Αρχικά σκεφτόμουν μήπως σε κάποιο kernel update κάπου μπερδεύτηκε... Γιατί ούτως η άλλως τα προγράμματα στον /opt είχαν δικαιώματα root. Πριν δούλευαν και μετά απο κάποιο καιρό σταμάτησαν. Πέρα απο αυτό όσες φορές και αν επανεγκατέστησα το teamviewer στον /opt δεν κατάφερα να το κάνω να δουλέψει ούτε με τα defaults δικαιώματα του root ούτε με του user μου...
Έτσι κατέληξα να σε ρωτήσω μήπως σκάλωσε και δεν έτρεχε sh. Ακουλουθώντας τα βήματα σου δουλεύει απροβλημάτιστα αλλά μέσα απο το /home πια. Αυτό
έγραψε:$ lsb_release -a
No LSB modules are available.
και που το googlara δεν κατάλαβα τι είναι... Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση.
Επίσης αν εγκαταστήσω κάτι στον /opt θα δουλέψει?
Αυτές είναι μαζεμένες οι σκέψεις μου για το όλο θέμα.

Σε ευχαριστώ και πάλι.

Φιλικά,
Στέλιος Ν.