Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 01:31
medigeek έγραψε:Δοκίμασε τότε με αυτό που σου έδωσε ο ISP, μπορεί να είναι καλύτερο όσον αφορά μερικές λειτουργίες.
Μα του ISP είναι ένα απλό με usb. Δε νομίζω να είναι καλύτερο...
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
medigeek έγραψε:Δοκίμασε τότε με αυτό που σου έδωσε ο ISP, μπορεί να είναι καλύτερο όσον αφορά μερικές λειτουργίες.