Δημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 01:31
από s.dalas
medigeek έγραψε:Δοκίμασε τότε με αυτό που σου έδωσε ο ISP, μπορεί να είναι καλύτερο όσον αφορά μερικές λειτουργίες.

Μα του ISP είναι ένα απλό με usb. Δε νομίζω να είναι καλύτερο...