Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 14:28
από Stefanos
Ωραία, τα ρύθμισα όλα. Το password αυτό που μου ζητάει όταν ανοίγω το Evolution τι είναι; Βάζω το password που χρησιμοποιώ για να κάνω log in οταν μπαίνω στο yahoo μου αλλά δεν το δέχεται.... τι password είναι αυτό?