Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 17:12
από clepto
αν δεν κανω λαθος μπορεις να πατησεις αποθηκευση να πας εκει που κατεβηκε και δεξι κλικ ιδιοτητες στην καρτελα που λεει ανοιγμα με και να επιλεξεις το deluge....