Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 17:12
αν δεν κανω λαθος μπορεις να πατησεις αποθηκευση να πας εκει που κατεβηκε και δεξι κλικ ιδιοτητες στην καρτελα που λεει ανοιγμα με και να επιλεξεις το deluge....
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/