Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 19:21
από karx
Off topic:
@s.dalas
Σ'ευχαριστώ. Διάβαζε, διάβαζε, όλο και κάτι μένει. Πρέπει να ομολογήσω ότι μ'αρέσει πολύ όλο αυτό και προσπαθώ να το μάθω.Ο χρόνος θα δείξει.