Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2010, 23:34
από Lynx
Οντως.. Μονο το mp4 δεν μου μετατρεπει... Το mov το κανει μια χαρα! :) Τι μπορει να φταιει? Μου λειπει κατι? !!