Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2010, 11:32
από 2genes
ναι!
τοσο απλο... (και τοσο γρηγορη απαντηση!)
βεβαια το plugin container εξακολουθει να τρεχει (το βλεπω στο system monitor) αλλα ο μοτζιλα παει πλεον σφαιρα!
ευχαριστω