Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2010, 14:34
Καλησπερα στο ubuntu-forum.
Απο εχθες εχω ενα προβλημα με το deluge δε μπορω να κατεβασω τιποτα.
Κατεβαζω ενα παιχνιδι απο ενα site που σου δινει ταχυτητα παντα και
δ ξερω τι γινετε δ κατεβαζει καθολου,το κλεινω το προγραμμα το ξανα
ανοιγω ξεκιναει με ταχυτητα 100-200 να κατεβαζει και μετα πεφτει
στο μηδεν παλι.....το εχω απεγκαταστησει το εχω παλι εγκαταστησει τιποτα...
Απο εχθες εχω ενα προβλημα με το deluge δε μπορω να κατεβασω τιποτα.
Κατεβαζω ενα παιχνιδι απο ενα site που σου δινει ταχυτητα παντα και
δ ξερω τι γινετε δ κατεβαζει καθολου,το κλεινω το προγραμμα το ξανα
ανοιγω ξεκιναει με ταχυτητα 100-200 να κατεβαζει και μετα πεφτει
στο μηδεν παλι.....το εχω απεγκαταστησει το εχω παλι εγκαταστησει τιποτα...