Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2010, 15:20
από limas
Καλησπερα. Μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε ποια εφαρμογη υπαρχει προκειμενου να μπορω να ανεβαζω φωτογραφιες στα forums??Ειδα οτι εχουν πληροφοριες αλλα αφορουν μονο χρηστες Windows. Λενε για προγραμματα οπως το : Imageshack και το photobucket.

Υπαρχει κατι παραομοιο??