Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2010, 20:40
από ge0_
τι έγινε και δεν μου βγαζει τα εικονιδια για κλεισιμο ελαχιστοποιηση,μεγιστοποίηση όπως στα άλλα παραθυρα....