Δημοσιεύτηκε: 04 Δεκ 2010, 22:13
the_eye έγραψε:Δεν είναι σφάλμα. Διάβασε τι σου λέει.
Το ότι τα win μπαίνουν κανονικά χωρίς να σε ρωτάνε, αυτό είναι σφάλμα !
Καταλαβαίνω τι λες αλλα οταν πατάω allow ή πηγαίνω στα δικαιώματα και δινω java.security.AllPermission κολλαει ο mozzilla.πριν λιγες μερες εμπαινε κανονικα.