Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 16:59
Δοκίμασε απο το κέντρο λογισμικου να αφαιρέσεις το skype και στη συνέχεια εγκατέστησέ το πάλι. Να δουμε αν θα αλλάξει κάτι. Με 10.04.1 σε μένα δουλεύει άψογα!
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/