Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 16:59
από s.dalas
Δοκίμασε απο το κέντρο λογισμικου να αφαιρέσεις το skype και στη συνέχεια εγκατέστησέ το πάλι. Να δουμε αν θα αλλάξει κάτι. Με 10.04.1 σε μένα δουλεύει άψογα!