Δημοσιεύτηκε: 11 Δεκ 2010, 21:48
από jim137
s.dalas έγραψε:
ΕDIT έγραψα οτι έγραψα αλλά μόλις παρατήρησα το εξης. Στο ποστ του geo13_gr φαίνεται αντι για ~ σκέτη παύλα ενώ στο quote φαίνεται κανονικά ~ . Τι μπορεί να γίνεται???

ΕDIT2 και στο δικό μου ποστ το ίδιο. Αν το γράψω με το χέρι φαίνεται σα σκέτη παύλα.

Off topic:
μπορείς να δόσεις ένα screenshot??
και επίσης να πεις με ποιο browser είσαι?