Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 14:57
Όταν πατάω διπλό κλικ και εκτέλεση από τερματικό απλά ανοίγει και μέσα σε δευτερόλεπτα κλείνει το τερματικό κα δεν ξεκινάει καμία εφρμογή..
Όταν πατάω διπλό κλικ και εκτέλεση (σκέτο) τότε τρέχει κανονικά.
Στο τερματικό το script δουλεύει μόνο αν μπροστά σώσω εντολή "bash"
Όταν πατάω διπλό κλικ και εκτέλεση (σκέτο) τότε τρέχει κανονικά.
Στο τερματικό το script δουλεύει μόνο αν μπροστά σώσω εντολή "bash"