Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 14:57
από KeRber0s
Όταν πατάω διπλό κλικ και εκτέλεση από τερματικό απλά ανοίγει και μέσα σε δευτερόλεπτα κλείνει το τερματικό κα δεν ξεκινάει καμία εφρμογή..
Όταν πατάω διπλό κλικ και εκτέλεση (σκέτο) τότε τρέχει κανονικά.
Στο τερματικό το script δουλεύει μόνο αν μπροστά σώσω εντολή "bash"