Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 16:36
από medigeek
Όντως.. όσο κουφό κι αν ακούγεται, φαίνεται πως όταν εκτελεστεί με διπλό κλικ και κλείσει το gnome-terminal, τα background processes δε μένουν στο background αλλά κλείνουν. :(
Καμιά ιδέα από άλλους; Δοκίμασα και με #!/bin/bash και με #!/bin/sh