Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2010, 16:49
Το μόνο που κατάφερα είναι:
δεξί κλικ στο desktop > create launcher
Στο κουτάκι για την εντολή επιλέγεις το αρχείο runme.sh όμως στο τέλος προσθέτεις το χαρακτήρα "&". Παράδειγμα:
δεξί κλικ στο desktop > create launcher
Στο κουτάκι για την εντολή επιλέγεις το αρχείο runme.sh όμως στο τέλος προσθέτεις το χαρακτήρα "&". Παράδειγμα:
- Κώδικας: Επιλογή όλων
/home/savvas/runme.sh &