Δημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2010, 17:04
ANDREAS122 έγραψε:(omos ayto den ypostirizei webcam, mono photo apo webcam).
Σε παρακαλώ επεξεργάσου αυτή την πρόταση και γράψ' την σε Ελληνικά. ![]()
To Forum της Ελληνικής Κοινότητας Ubuntu-gr
https://forum.ubuntu-gr.org/
ANDREAS122 έγραψε:(omos ayto den ypostirizei webcam, mono photo apo webcam).
Σε παρακαλώ επεξεργάσου αυτή την πρόταση και γράψ' την σε Ελληνικά. ![]()