Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2011, 12:49
Πες μας κάτι παραπάνω. Σε ποια υπηρεσία γίνεται αυτό ? Κανεις κανονικά log in και μετά τι ? Βλέπεις τους φακέλους εισερχόμενα-εξερχόμενα κτλ αλλά δεν μπορείς να ανοίξεις τα μηνυματα? Τί μήνυμα λάθους σου βγάζει?
Δοκίμασε να σβήσεις όλα τα cookies και ξαναπροσπάθησε και πες μας.
Καλή Χρονιά!!
Φιλικά,
Στέλιος Ν.
Δοκίμασε να σβήσεις όλα τα cookies και ξαναπροσπάθησε και πες μας.
Καλή Χρονιά!!
Φιλικά,
Στέλιος Ν.