Δημοσιεύτηκε: 01 Ιαν 2011, 12:49
από s.dalas
Πες μας κάτι παραπάνω. Σε ποια υπηρεσία γίνεται αυτό ? Κανεις κανονικά log in και μετά τι ? Βλέπεις τους φακέλους εισερχόμενα-εξερχόμενα κτλ αλλά δεν μπορείς να ανοίξεις τα μηνυματα? Τί μήνυμα λάθους σου βγάζει?
Δοκίμασε να σβήσεις όλα τα cookies και ξαναπροσπάθησε και πες μας.

Καλή Χρονιά!!

Φιλικά,
Στέλιος Ν.