Δημοσιεύτηκε: 03 Ιαν 2011, 13:59
Μήπως είσαι συνδεδεμένος με proxy;
http://stackoverflow.com/questions/4418 ... y-isa-ntlm
http://docs.rubygems.org/read/chapter/13#page51
http://stackoverflow.com/questions/4418 ... y-isa-ntlm
http://docs.rubygems.org/read/chapter/13#page51