Δημοσιεύτηκε: 09 Ιαν 2011, 16:53
από sotirakos10
Καλησπερα παιδια!Εχω ενα προβληματακι και θελω την βοηθεια σας!Τωρα τελευταια παρατηρησα οτι στο κατεβασμα καποιου torrent με το deluge η ταχυτητα που μου δινει δεν ξεπερναει τα περιπου 150kb/s με οσους seeders και να εχω.Μηπως μπορει να μου εξηγησει καποις το γιατι?Υπαρχουν ισως καποες ρυθμισεις που θα πρεπει να κανω?