Δημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2011, 21:33
από duc
duc έγραψε:Καλημερα παιδια,αντιμετωπιζω πρόβλημα με το mobile media converter 1.7.1,απο την στιγμή που το αναβάθμισα απο την εκδοση1.5 που ειχα δεν μου μετατρεπει τα βίντεο σε σχεδόν καμια μορφη τα κάνει μονο σε δυο φορματ σε iphone-ipod dideo with subs και σε Sony Ericsson Xperia video with subs.Γνωρίζει κανεις αν πρεπει να περάσω καποιο πακετο απο το Synaptic, αναγκάστηκα να περασω και το Arista Transcoder,αλλα ειναι ελλιπες σε σχεση με το mmc,αν εχετε καμια ιδεα βοηθηστε σας παρακαλω!!!:!


Παιδια μπορει να βοηθησει καποιος?
Εχω βάλει και εχω βγαλει ενα σωρο κωδικοποιητές,και αυτο συνεχιζει ακομα και τωρα να μην μετατρεπει τα βιντεο,παρα μονο στις δυο μορφες που εχω γραψει ποιο πανω!