Δημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2011, 15:00
Θέλω να κανω kill τα tcp connections σε ενα δυκτιο πχ καποιοσ κατεβαζει κατι απο το ιντερνετ ενω εγω θελω να δω ενα βιντεακι στο youtube και κολαω ποσ μπορώ να κανω kill το κατεβασμα που κανει ?? με προγραμα σε γραφικο περιβαλον κατα προτιμηση