Δημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2011, 22:10
Η νέα έκδοση του FireFox δεν έχει μεταφραστεί στα Ελληνικά ακόμα διότι είναι σε beta εκδοσή!Περιμένουμε.Μπορείς να βρεις πληροφορίεςκαι λύση στο πρόβλημά σου σε ένα ήδη υπάρχον σχετικό θέμα viewtopic.php?f=5&t=17311 
Το παρόν θέμα κλειδώνει.Ας συνεχιστεί η συζήτηση εδώ=> viewtopic.php?f=5&t=17311 !
Αν κάποιος από τους συντονιστές διαφωνεί ας το ξεκλειδώσει.